Вкл/Выкл изображения Шрифт A A A Фон Ц Ц Ц Ц Настройки
Интервал между буквами(Кернинг) СТАНДАРТНЫЙ СРЕДНИЙ БОЛЬШОЙ
Интервал между между строками ОДИНАРНЫЙ ПОЛУТОРНЫЙ ДВОЙНОЙ
Выберите шрифт ARIAL TIMES NEW ROMAN

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының
"Шемонаиха колледжі" КММ

КГУ "Шемонаихинский колледж"

управления образования Восточно-Казахстанской области

МЕНЮ

Емтиханға дайындық:

Сабаққа арналған орынды жабдықтау қажет: үстелден артық заттарды алып тастаңыз, оқу әдебиеттерін ыңғайлы орналастырыңыз. Бөлменің интерьеріне сары және күлгін түстерді енгізуге болады, өйткені олар интеллектуалды белсенділікті арттырады. Бұл үшін осы тондардағы немесе басып шығарудағы кез-келген сурет жеткілікті.
Сабақ жоспарын жасаңыз. Бастау үшін анықтаңыз: Сіз "үкі" немесе "Ларк" екенсіз және соған байланысты таңертеңгі немесе кешкі сағаттарды барынша пайдаланыңыз. Дайындықтың әр күніне жоспар құра отырып, дәл бүгін не зерттелетінін нақты анықтау қажет (нақты бөлімдер мен тақырыптар).
Ең қиынынан бастаңыз, сіз ең нашар білетін бөлімнен бастаңыз. Бірақ егер "тербелу" қиын болса, сіз ең қызықты және жағымды материалдан бастауға болады. Мүмкін, бірте-бірте бәрі жұмысмағына енеді.
Сабақтар мен демалыстарды ауыстырыңыз: 40 минут сабақ, 10 минут-үзіліс. Бүкіл оқулықты оқып, жаттауға тырыспаңыз. Материалды жоспарлар, схемалар арқылы құрылымдау пайдалы.
Емтиханға дайындалып жатқанда, тапсырманы орындай алмаймын деп ойламаңыз, керісінше, өзіңізге сәттіліктің суретін салыңыз. Емтихан алдында бір күн қалдырыңыз, барлық жауап жоспарларын қайталаңыз, ең қиын сұрақтарға тағы бір рет тоқтаңыз.
Емтихан қарсаңында:

Емтихан алдындағы соңғы түнде дайындықты жалғастыра алмайсыз, бұл дұрыс емес. Өзіңізді шамадан тыс жұмыс істеудің қажеті жоқ. Жақсы демалу керек, жеткілікті ұйықтау керек. Емтихан-бұл өзін-өзі көрсету, өз мүмкіндіктері мен қабілеттерін көрсету қажет күрес түрі.
Педагог-психолог: Егоркина Ю.Н. 

Ұйымдастырушы назар аударуы керек бірінші нәрсе-тестілеу өткізілетін аудиторияда (сыныпта) тұрақты эмоционалды жағдай жасау. Оқушылардың тыныш, шығармашылық белсенділігінің атмосферасын құруға қандай факторлар әсер етуі мүмкін?

Аудиторияның жағдайы:

Аудитория таза, жақсы күтімді, жақсырақ жасыл бөлме немесе консерватория болуы керек. Жасыл түстің болуы адамның көзіне демалуға және демалуға көмектеседі. Сонымен қатар, жасыл жалпы пайдалы, адамның психикасына тыныштандыратын әсер етеді.
Сыныптағы ауа температурасы қалыпты болуы керек, бірақ егер сынып жеткілікті жылы болмаса, балаларға бұл туралы ескерту керек және оларды жылы киінуге шақыру керек.
Егер сыныпта сары-күлгін реңктердегі баспа немесе сурет ілінсе, мұндай түсті "дақ" балалардың шығармашылық белсенділігіне пайдалы әсер етеді.
Құрметті балалар!

Жақында сізде емтихандар, сынақтар, ҰОК бар. Оларға дайындалуға жеткілікті уақыт бар. Бұл дайындық қалай өтуі керек, өзіңізді жетістікке жету үшін не істеу керек - бұл төменде талқыланады.

Біріншіден, кез-келген жағдайда салқын болу керек; екіншіден, есте сақтау қабілетінің резервтерін және оның мүмкіндіктерін дұрыс пайдалануды үйрену; үшіншіден, есіңізде болсын: дайындықты неғұрлым ерте бастасаңыз, соғұрлым жақсы.

Есте сақтау қабілетін дамытуға арналған жаттығуларды бастағанда, сіз назар аударуыңыз керек, бір нәрсе туралы алаңдамаңыз және өзіңізді дұрыс Толқынға келтіріңіз. Ол үшін дұрыс тыныс алуды үйрену керек.

Сонымен, орындыққа отырыңыз, арқаңызды түзетіңіз, қолдарыңыз босаңсып, алақандарыңызды жоғары қаратып тізеңізге қойыңыз, басыңызды тік ұстаңыз. Жаттығуды жасамас бұрын толық және терең дем шығарыңыз. Содан кейін мұрын арқылы баяу тыныс алыңыз (4 – 6 секунд), деміңізді деммен ұстаңыз (2 – 3 секунд), енді мұрын арқылы баяу баяу шығыңыз (4 – 6 секунд). Жаттығуды әр 2-3 секунд сайын қайталаңыз. Жаттығулардың ұзақтығы-4-5 минут. Оларды үнемі орындау арқылы сіз өзіңізді басқаруды үйренесі эмоционалды және физикалық жағдай.

  1. Темекі шегу туралы еске салатын барлық нәрсені алып тастаңыз: күл салғыш, Шақпақ және т. б.
    Аш қарынға темекі шекпеңіз; терең тартпаңыз, темекіні соңына дейін тартпаңыз, бұл әсіресе зиянды!
    Біртіндеп темекі шегуді минимумға дейін азайтыңыз.
    Темекі шегер алдында темекінің зияны, жоғалған өмір жылдары, түтінге аударылған ақша туралы ойланыңыз, сонда сіз оны қабылдауға жиіркенесіз.
    Темекіні әр уақытта ұстамаңыз. 10-ға дейін санаңыз. 10 терең дем алып, дем шығарыңыз, бір стақан су ішіңіз, ашық ауада серуендеңіз.
    Темекі шегушілермен араласудан аулақ болыңыз. Досыңызбен бірге компания үшін темекі шекпеңіз
    Темекі шегуге деген ұмтылысты аузыңыздағы балғындық сезімімен тоқтатуға болады (алма, кәмпит, балмұздақ жеп, шырын ішіңіз, тіпті аузыңызды ашып тыныс алуға көмектеседі)
    Бос минуттарды пайдалы істермен толтырыңыз.
    Өзін-өзі гипнозды қолданыңыз: "мен темекі түтінінен жиіркенемін! Ол маған жиіркенішті. Дәл қазір мен темекіні тастай аламын"
    Спортпен шұғылдану: жаттығу, ашық ауада таңертеңгі жүгіру, салқын душ.
© 2024 Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының
"Шемонаиха колледжі" КММ КГУ "Шемонаихинский колледж"

управления образования Восточно-Казахстанской области