Емтиханға дайындық:
Сабаққа арналған орынды жабдықтау қажет: үстелден артық заттарды алып тастаңыз, оқу әдебиеттерін ыңғайлы орналастырыңыз. Бөлменің интерьеріне сары және күлгін түстерді енгізуге болады, өйткені олар интеллектуалды белсенділікті арттырады. Бұл үшін осы тондардағы немесе басып шығарудағы кез-келген сурет жеткілікті.
Сабақ жоспарын жасаңыз. Бастау үшін анықтаңыз: Сіз "үкі" немесе "Ларк" екенсіз және соған байланысты таңертеңгі немесе кешкі сағаттарды барынша пайдаланыңыз. Дайындықтың әр күніне жоспар құра отырып, дәл бүгін не зерттелетінін нақты анықтау қажет (нақты бөлімдер мен тақырыптар).
Ең қиынынан бастаңыз, сіз ең нашар білетін бөлімнен бастаңыз. Бірақ егер "тербелу" қиын болса, сіз ең қызықты және жағымды материалдан бастауға болады. Мүмкін, бірте-бірте бәрі жұмысмағына енеді.
Сабақтар мен демалыстарды ауыстырыңыз: 40 минут сабақ, 10 минут-үзіліс. Бүкіл оқулықты оқып, жаттауға тырыспаңыз. Материалды жоспарлар, схемалар арқылы құрылымдау пайдалы.
Емтиханға дайындалып жатқанда, тапсырманы орындай алмаймын деп ойламаңыз, керісінше, өзіңізге сәттіліктің суретін салыңыз. Емтихан алдында бір күн қалдырыңыз, барлық жауап жоспарларын қайталаңыз, ең қиын сұрақтарға тағы бір рет тоқтаңыз.
Емтихан қарсаңында:
Емтихан алдындағы соңғы түнде дайындықты жалғастыра алмайсыз, бұл дұрыс емес. Өзіңізді шамадан тыс жұмыс істеудің қажеті жоқ. Жақсы демалу керек, жеткілікті ұйықтау керек. Емтихан-бұл өзін-өзі көрсету, өз мүмкіндіктері мен қабілеттерін көрсету қажет күрес түрі.
Педагог-психолог: Егоркина Ю.Н.
Әмбебап кеңестер
тестілеуді сәтті тапсыру үшін
Назар аударыңыз
Жеңіл бастаңыз
Қиын немесе түсініксіз тапсырмаларды өткізіп жіберіңіз
Тапсырмаларды соңына дейін оқыңыз
Тек ағымдағы тапсырма туралы ойланыңыз
Жою әдісін қолданыңыз (егер сіз бірден дұрыс жауап іздемесеңіз, бірақ сәйкес келмейтіндерді дәйекті түрде алып тастасаңыз, көптеген тапсырмаларды тезірек шешуге болады)
Мүмкіндігінше көп тапсырмаларды орындауға тырысыңыз
Жұмысыңызды тексеруге уақыт қалдырыңыз